ANMÄLAN

Så här fungerar anmälningsprocessen.

Steg 1:

När ni bestämt er för att ställa ut under ePotential återstår att bestämma eventuella tillägg. Tilläggen är listade under PRODUKTER OCH PRISER.

Steg 2:

Nästa steg är att skicka ett mail till:

projektledare@epotential.se

där ni nämner vilka produkter ni vill ha, ert företagsnamn, organisationsnummer, namn på ansvarig för beställningen, namn på referensperson samt faktureringsadress.

Om vi inte varit i kontakt tidigare bör ni skicka med en kort sammanfattning om ert företag så vi får veta vilka ni är.


Steg 3:

Ni får ett mail tillbaka med ett avtal där era önskemål är specificerade och ett slutpris angivet. Ni skriver på avtalet och skickar tillbaka till oss.


Steg 4:

Vi skriver på avtalet och skickar en kopia till er, därmed är ni anmälda till mässan och vi ser fram mot att ses den 20:e februari 2020. Inom två veckor efter påskrivet avtal bör ni skicka oss eran logga så att vi kan börja förbereda marknadsföringen. När mässdagen närmar sig kommer vi även be er skicka in en sida som beskriver ert företag så att vi kan visa upp ert företag på sociala medier och för att ha i broschyren.
Om ni valt att ha lunchföreläsning eller workshop kontaktar vi er senast under december för att boka datum.

Steg 5.
Efter mässan kommer vi skicka ut fakturan och även be er om återkoppling för att se om vi kan göra ytterligare förbättringar till nästa år.